אמנת השירות של בססח

בססח מאמינה כי כל לקוח של החברה זכאי לשירות איכותי, אמין ואדיב.

 

לפיכך, אנו מתחייבים כי:

 

  • נתייחס לכל לקוח בהגינות ובכבוד ונכבד את פרטיותו. כל פניית לקוח (בכתב או בשיחה טלפונית), תזכה למענה ראשוני מהיר ומקצועי, בהתאם לסוג הפנייה.

 

  • לקוח אשר יפנה בשאלה לנציגינו, יזכה בתשובות מנומקות וברורות, בכפוף לחובת הסודיות החלה על בססח. התייחסות ראשונית לשאלת הלקוח תימסר תוך 2 ימי עבודה.

 

  • נאפשר ללקוח להגיש את בקשתו בקלות לגורם הרלוונטי בחברתנו, ובכלל זה נעמיד לרשות לקוחותינו מערכת מקוונת שתאפשר נגישות תמידית למידע הרלוונטי וכן   תאפשר ניהול ידידותי ויעיל של הפוליסה.

 

  • נעשה כל מאמץ בכדי להיות זמינים לקבל את פנייתך ובכדי לספק לה מענה יסודי, יעיל ומקצועי בזמן סביר תוך מתן תשובות ברורות ומנומקות.

 

  • לנוחותך נשמח לעמוד לרשותך במגוון ערוצי תקשורת תוך יצירת זמינות וגמישות מרביים :

 

o באתר האון ליין של החברה הזמין לשירותך 24 שעות ביממה בכתובת online.icic.co.il/otp/login.aspx

o בפניה באמצעות האי מייל ישירות מאתר האינטרנט של החברה בכתובת www.icic.co.il

o    בפניה באמצעות הטלפון ( 7962401 – 03).

o    בפניה בדואר ישראל, לכתובת: בססח –  החילזון 12, רמת גן 5252276

 

  • אנו מתחייבים כי כל פנייה אשר תוגש כאמור תזכה לטיפול מהיר ומקצועי.

 

  • לקוח הסבור כי החברה לא עמדה בהתחייבויות אלו, או מעוניין להשיג על טיב השירות אשר ניתן לו, יוכל לעשות זאת על ידי פנייה ישירה לממונה פניות הציבור בחברתנו, עו"ד קרן יפה-אפרת באמצעות כתובת המייל Keren.Efrat@icic.co.il או באמצעות המערכת המקוונת של החברה. התייחסות ראשונית לפניית הלקוח במסגרת זאת תימסר תוך 2 ימי עבודה.

 

 

 

ההנהלה וצוות עובדי בססח